Wednesday 21 March 2012

Selamat Tinggal Cinta

Tatkala tiap kali aku teringatkanmu
hatiku selalu berdetak sesuatu
alangkah bagusnya kalau
hubungan kau dan aku
masih seperti dahulu....

aku ada kau untuk hadapi
semua dugaan ini
dan pasti segalanya
akan jadi lebih mudah
lebih membahagiakan...

Bila kau di sisi
aku boleh hadapi apa saja
tapi kau telah membuang aku
keluar dari hatimu , dari hidupmu
sedangkan aku saat itu masih setia...

Aku tahu
aku tidak layak meminta
lebih dari apa yang telah kau berikankerana aku jua tahu
kau sebenarnya tidak pernah
walau sekalipun mecintai aku....

Subhanallah...betapa daifnya aku
betapa butanya mata hatiku
hingga aku tidak mampu
menilai antara kebenaran dan kepalsuan....
kasih sayang dan kata cintamu
hanyalah permainan....dusta....

Kini aku terbiar sendirian
berteman kesepian dan kekosongan
biarlah aku terus di sini
merawat luka di jiwa
dan aku akan selalu berdoa
semoga kau bahagia
Selamat Tinggal Cinta !!!!

No comments:

Post a Comment