Wednesday 21 March 2012

Permintaan Terakhirku

Tidakkah kau dapat merasakan
kasih sayangku yang tidak pernah bertepi ini ?
" I Love You. and will always love you "
kata - kata itu selalu tergiang -giang di fikiranku
walaupun kau pernah meminta aku
melupakan luahan itu
namun semakin lama semakin kejap
ayat itu di fikiranku
tersemat kenas di dalam jiwaku....

Kini aku benar - benar berasa kekosongan
aku rasakan hidupku ini
sudah kehilangan makna
rasa putus harapan dan kesunyian
berlumba - lumba menerjah ke lubuk hati.....

Aku kehilangan cintaku
 aku hilang segala - galanya
arrrgh....... dirasakan kalu hendak dihitung
berapa kerap aku menangis
agaknya sudah mampu membentuk
sebuah tasik yang amat dalam dan
aku sendiri lemas di dalam
tasik ciptaanku itu.....

Akulah perempuan yang merintih dan terluka
kerana kehilangan cintanya
I lost you
somehow...someway I lost you
that day too
I've lost more than I thought
and since then my life
has never been the same.....

Izinkan aku menyimpan kenangan - kenangan kita
izinkan aku menyimpan rindu ini buatmu
izinkan aku memahat wajahmu ke dalam jiwaku
izinkan selamanya cintamu di hatiku
hanya itu permintaan terakhirku pada mu.....

No comments:

Post a Comment