Monday 30 January 2012

Bersamamu (bicara hatiku )

              Sebenarnya aku sendiri tidak pasti apakah yang akuinginkan daripada perhubungan denganmu.. Mungkinkah kasih sayang? Atau teman? Atau tempat untuk aku mengadu hal? Cuma satu yang aku pasti , aku
inginkan kebahagiaan. Bersamamu aku seronok , aku gembira. Kau mampu membuatkan aku tersenyum dan ceria. Dan sedikit sebanyak melupakan sejenak derita yang kutanggungi. Aku jua akui "aku sayangkan kau" tapi sejauh mana rasa sayangku padamu akau tidak pasti. Sayangku padamu sebagai apa , aku pun tidak tahu. Kekasih atau sahabat atau teman tapi mesra? Aku tidak ada jawapannya......
               Kini baru aku sedar apa yang sebenarnya aku rasa terhadapmu setelah kita berjauhan dan tidak dapat bersua. Ada rindu bertamu. Ada ingatan yang keterlaluan padamu. Kalaulah kau tahu apa yang bersarang di kepalaku......... Aku gembira berada di sisimu. Aku bahagia berada disampingmu! Sesungguhnya aku mencintaimu! Dan aku pasti kau juga mempunyai perasaan yang sama denganku. Cuma aku tidak tahu sampai bilakah akan berlarutan aksi sebegini? Kau pandai mengambil berjenaka dan mengambil hati , itulah keistimewaanmu. Terbang segala masalah yang meruntun hatiku saat bersamamu......

No comments:

Post a Comment